فول آلبوم آرمین 2afm
 
 
 
....
فول آلبوم آرمین 2afm
ارسال شده در یک شنبه 8 / 11 / 1389برچسب:فول آلبوم آرمین 2afm,آرمین 2afm, - 22

آهنگهایی که با کلیپهاشون گذاشتم دیگه اینجا نیست

4شنبه سوری 

 Baby

بکس 2afm

بازی عشق

به تو عادت کرده بودم

بی معرفت

دلبر

دیوونه 

دختر جون

دختر رشتی

دختر رویاها

دوستت دارم

احساس

عشق کثیف

فرشته

عشق من

عشق من بودی

ایول

فرار از واقعیت

فاصله

قلبم

غریبه

همبستگی شاه شرق

تک و تنها

یکی یه دونه

سوء تفاهم

اس ام اس

ایران

جنگ

خاطرات مرده

کلت کمری 

مغرور

 پارتی

شب رویایی

شب تاریک

ماری جون

توی مدت کم

روزای رفته

رفتی اما تو بدون

رقص جامایکایی

3نقطه

روز رفتنت

نیار بهونه 1

نیار بهونه 2 ( آرمین توش نیست )

برو از پیش من 1 ( آرمین توش نیست )

برو از پیش من 2

زیگ زاگ ( تولد )

زیگ زاگ ( نوروز )

نازنین

نازنین 2 ( آرمین توش نیست )

نازگل 1

نازگل 2

دمو

بی تو میمیرم



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت11:30---25 خرداد 1390
سلام آهنگاتون خوب بودن ولی ناقص من دخترخاله ی ارمین هستم وباخودش اومده بودیم تواین وب خودش هم خوشش اومدپاسخ:مرسی تا جایی که داشتم گذاشتم...

امین
ساعت17:55---10 بهمن 1389
سلام دوست عزیز شما بسیار بلاگ زیبا و پر محتوایی دارید خوشحال میشم ی سر به بلاگم بزنیپاسخ:ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید